Prisma3D - Animation, Modeling
Prisma3D - Animation, Modeling پریسما 3D - انیمیشن و مدل‌سازی
نسخه۳.۲.۶
آخرین بروزرسانی۱۴۰۵/۰۳/۲۵
تعداد دانلود۶۰ هزار
امتیاز۴.۶
تعداد نظرات۴۴۹
حجم۶۵ مگابایت
نوعبرنامه اندرویدی
دسته‌بندیابزارهای کاربردی
سازندهPrisma3D

Prisma3D - Animation, Modeling

آیا تابه‌حال برنامه Prisma3D - Animation, Modeling را امتحان کرده‌اید؟ این برنامه با امکانات کاربردی و ویژگی‌هایی خاص، تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم می‌زند.

پریسما 3D - انیمیشن و مدل‌سازی

پریما3D - انیمیشن و مدل‌سازی، به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به آسانی مدل‌های سه‌بعدی بسازید و صحنه‌های انیمیشنی خیره‌کننده‌ای تولید کنید. بدون نیاز به تجربه قبلی، از ابزارهای کاربرپسند این اپلیکیشن بهره ببرید و به دنیای خلاقیت خود ورود کنید.

‏با پریما3D می‌توانید شخصیت‌ها و دنیای خاص خود را مدل‌سازی کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا اشیاء سه‌بعدی را ایجاد کنید، آنها را گروه‌بندی کنید و مدل‌های مختلف را طراحی کنید. علاوه بر این، می‌توانید انیمیشن‌های جذاب بسازید و ویدئوهای خود را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

‏ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل ویرایش گرافیک سه‌بعدی، طراحی متن‌های سه‌بعدی، ایجاد افکت‌های بصری و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل می‌شود. به جمع کاربران این اپلیکیشن بپیوندید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

‏کلیدواژه‌ها: مدل‌سازی 3D، انیمیشن سه‌بعدی، ویرایش گرافیک، ایجاد ویدیو، فریم کلیدی، ابزار طراحی، مواد سه‌بعدی

تغییرات برنامه Prisma3D - Animation, Modeling در نسخه جدید
\- خروجی گرفتن از فایل‌های Obj به درستی انجام می‌شود
- باگ مربوط به ذخیره‌سازی انیمیشن‌ها برطرف شده است
- قابلیت انیمیشن دوربین هنگام مشاهده بدون پرش‌های ناگهانی

نظرات و امتیازها

۴۴۹ نظر ۴.۶ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
عکس کاربر - ملکه بلید⁦(⁠•⁠ө⁠•⁠)⁠♡⁩ ملکه بلید⁦(⁠•⁠ө⁠•⁠)⁠♡⁩★★★★★ ٣١ اردیبهشت ١٤٠٥

عالی ولی چه جوری باید اسکین اورد توش تو گوگل میزنم بخشی که باید اسکین بیاریم را نمیگه فقط میگه چه جوری باید بسازیمش میشه بگید

۱۸۶
عکس کاربر - Yuji Yuji★★★★★ ١٧ ساعت پیش

خیلی خفنه من چند تا فایل از دوستام گرفتم دویی و هاگی و... میتونی صورتشو کج کنی ولی میتونی هم باهاش انیمیشن بسازی من یک انیمیشن فناف ساختم

۰۰
عکس کاربر - cuteP cuteP☆☆☆★★ ١٨ خرداد ١٤٠٥

اصلا خوب نبود برای اسکین که همش لگ بود ستارره ی اول برای اینکه چیز های دیگه رو میاره اون یکی هم برای حالت سه بعدی و خوب بودنش و اگر نه وقتی اسکین نمیاره به چه دردی میخوره؟؟

۲۱۱